sötnöt

Hahaha. Klockan är 20.54 och en pyjamasklädd Alvin har precis tagit på sig ett par för stora skor, givetvis på fel fot, och ställt sig vid dörren för att åka tåg till mormor och morfar. "Ain åka tåg momorr och morsar, Ain gillar momorr och morsar"

Egentligen borde han sova nu, jag har försökt få honom att somna  sen 19.30, och egentligen är jag lite småirriterad för att han vägrar sova men vem tusan kan låta bli att skratta åt sötnöten. Ibland är det allt bra tur för honom att han är så attans söt ;-)

P.S Ni får tyvärr leva utan bilder ett tag nu för våran kamera har verkligen lagt av på riktigt nu

Kommentarer
Postat av: Sofia

h&m jackan är dessutom köpt på tradera! hahahaha!... annars vore den ju alldeles för dyr;)



Det brukar t.om Oskar säga ibland om Astrid - tur att hon är söt iaf.

Och det gäller nog alla mina barn för ibland vill jag bara sparka ut dom och låsa in dom o bodan!;)



Hoppas tomten är snäll i år då och ger er en superfin ny kamaera:)...bl.a

2009-11-04 @ 14:20:13
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0