addicted

I fredags hittade jag den första boxen av tre av Veronica Mars på rea. Vi var och skulle hyra film och så låg den där och ropade på mig. Köpte den och tänkte att det är ju toppen att det snart är jul..då kan jag önska mig box 2 i julklapp. Efter att jag sett de första avsnitten på bara några dagar så insåg jag att det nog får bli box 3 i julklapp istället för det är lite för många månader kvar till december. Efter att ha sett ytterligare några avsnitt är det bara att erkänna att jag blivit beroende. Igårkväll efter att Alvin somnat så skickade jag David att jobba lite och så slog jag mig ner framför TV:n och det blev 3 avsnitt på raken. På en vecka har jag sett 15 av de 24 avsnitt som box 1 består av så det är bara att inse att det nog inte blir att önska sig dom alls i julklapp. För december är på tok för långt bort. Om nu ingen känner för att ge mig julklappar i förskott förstås ;-)


Kommentarer
Postat av: Sofia

I hear you. Såg alla tre säsonger inom loppet av en månad;)

Och sen var jag pissed off för att de lagt ner serien i flera veckor efter det:)

2009-09-10 @ 08:52:23
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0