levnadstecken

jag har varken gått och dött eller flytt under jorden även om det vissa dagar känns som att jag gärna skulle gå i ide de närmsta månaderna.

Mina små magiska piller är inte längre riktigt så magiska som jag trodde där ett tag. Nästan så att jag tror att någon bytt ut mina riktiga piller mot sockerpiller de senaste dagarna. Även om jag inte kräkts mer än på morgnarna sen jag började med dom så har jag nu i två dagar mått galet illa från morgon till kväll igen. Jag blir helt ärligt galen snart och inte känns det ju direkt bättre när jag tänker på att det mycket väl kan vara en sisådär 6 veckors illamående kvar (med Alvin försvann illamåendet i v.16 men jag hoppas ju att det tänker ge sig snabbare den här gången).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0