Seger!!!

Igår var en riktigt hopplös dag. Nästan så att jag skulle vilja påstå att det nog var tur för mig att en viss vulkan fick för sig att börja spy ut aska.

Jag år frukost - jag kräktes
Jag åt ny frukost - jag kräktes
jag struntade i frukost
Jag åt lunch - jag kräktes
Jag åt mellanmål - jag kräktes
Jag åt middag - jag kräktes
och förutom dom kräkningarna så kräktes jag lite mellan målen också

Jag gav upp och tänkte att nu orkar jag ta mig tusan inte mer. Hyfsat matt var jag också vilket inte var vidare konstigt med tanke på mängden mat och dryck som fått stanna i mig under dagen. Hade bara lust att gå och gräva ner mig under täcket och strunta i allt men så kan man ju inte göra så efter att ha brytit ihop ett tag så samlade jag mig och kom fram till att jag var sugen på en grandiosa minipizza?! vart jag fick det ifrån har jag ingen aning om men nu var jag sugen på det i alla fall och som tur är har jag världens bästa sambo som åkte och handlade lite såna pizzor åt mig eftersom vi självklart inte hade några hemma.


grandiosa vesuviopizza

Förstå vilken lycka när jag sen lyckades sätta i mig nästan hela pizzan utan att den kom upp! Dagens seger.

Kan sen även tillägga att dagen idag har gått mycket bättre och både lunch och middag och mellanmål har fått stanna nere - som tur är. Vet inte vad jag hade gjort annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0