impulsshopping

Igår lämnade jag och Fia sambos och barn hemma och drog iväg till Ikea. Hur skönt som helst med lite barnfri shopping och med tanke på att vi åkte hemifrån strax efter nio och inte kom hem igen förrän vid 18.30 så var det nog även riktigt tur att inga sambos var med. Hade kunnat bli gnälligt värre annars ;-)

På min shoppinglista stod det inte så mycket uppskrivet. Skulle mest ha lite småplock som nya kuddar, tygmat åt Alvin, värmeljus, en pall och lite annat sånt smått. Hem kom jag med en del småplock (tyvärr ingen tygmat åt Alvin för den var slut) och en SÄNG!!

Strax efter att vi kommit till Ikea fick jag höra att det var gratis hemkörning (även till Luleå) om man handlade för mer än 3000 kronor och med tanke på att vi länge sagt att vi behöver en ny säng så tog jag och impulsshoppade en. Bara sådär. Förstå vilken grej för veliga lilla mig att lyckas med det. Det krävdes dock en sisådär miljoner samtal till David innan jag lyckades bestämma vad vi skulle ha och att jag verkligen skulle shoppa det.

En sådan här blev det

och den ska även kompletteras med en sådan här vid nästa besök

den var tyvärr slut nu men det betyder ju bara att det snart måste bli ett till ikeabesök och det är ju inget jag direkt sörjer ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men jaa. Kollade barnstolen på nätet och tycker det ser läskigt mycket ut som om den tänker utgå, mwtf!!Alltså behöver jag köpa den fula i björk och måla den... pronto. Så säg bara till när du behöver en sänggavel;)

2010-08-31 @ 13:48:25
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0