Nattliga magproblem

Inatt har lilla H haft problem med magen
Det har kämpats, stånkats och pruttats och jag och David har inte sovit många minuter. För att göra det hela lite roligare så vaknade dessutom Alvin vid 5 och skulle stiga upp och äta pannkakor. Han blev sen galet ledsen när han inte fick det och deklarerade att han minsann inte kunde sova mer. Gah!
Som tur var somnade i alla fall Alvin om och sov till halv åtta men då fick jag snällt kravla mig ur sängen och servera frukost, självklart i form av miniplättar.

Just då önskade jag att jag vore en stor kaffeälskare för jag kan tänka mig att en stor kopp kaffe hade suttit fint i ett sånt läge. Jag fick dock nöja mig med en kopp varmt te. Inte det minsta uppiggande men skönt med lite värme.



Ett stort bajslass senare så var Helge återigen nöjd. Vilket lett till att han sovit bort i princip hela dagen nu och med lite otur tänker vara vaken även nästa natt. Jag håller tummarna för tur istället. Jag behöver soooooova.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kaffe är bra grejjer, speciellt för småbarnföräldrar!;)

Fin han är i bodyn och hoppas ni fick sova lite mer inatt:)



När kommer ni tillbaks, by the way? D tänkte låna andra D till lite bygghjälp och så tänkte vi röva er till nordpoolen ngn dag.

2010-12-29 @ 09:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0