plötsligt händer det

sägs det i alla fall. Dock inte här.
Verkar inte vara någon idé för mig att köpa några lotter inte.
Igår efterfrågade jag lite tur men det fungerade inte.

Vår natt inatt.
23-01.30 Alla sover hyfsat bra (endast lite småbök från lilla H)
01.30 Lilla H vakna för lite mat
02 Alvin vaknar och säger att han har ont i foten (krävs en timmes vaggande och masserande av fot innan han sover igen)
03 Alla somnar igen
03.15 Alvin vaknar på nytt och säger att han har ont och är törtstig
03.30 lilla H vakar för mat
05 Alla sover igen. Efter diverser lästa sagor, lite tv-tittande på telefonen, lite vaggande och masserande
06.30 lilla H vaknar för mat
07-09 Alla sover hyfsat bra men sen är det visst morgon.

Iphone och svtplay är i alla fall the shit! När Alvin var som mest ledsen inatt så tröstades han bäst av att få ligga i min famn och kika på barnprogram på svt-play i iphonen.  Och jag kunde dessutom småslumra lite.

Nu hoppas jag helt enkelt inte på mer tur till nästa natt. Jag KRÄVER en bättre natt. I need some sleep!


våra små nattstrulare. Tur dom är söta som socker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0