Klara färdiga GÅ!

Nu har startskottet för stegtävlingen gått av stapeln.
Mig kommer ni framöver säkrast att nå ute på gångvägar
någonstans mellan stockholm och göteborg ;-)

Jag och Sofia startade såklart dagen med en långpromenad
och innan middagen gick jag ut en sväng med David och Alvin.
Dagens antal steg slutar kring 11000 steg. En helt okej
första dag. Men framöver satsar jag på att försöka hamna lite
högre än det.

För att citera min bror när han hörde om stegtävlingen:
"Kom ihåg det viktigaste är inte att vara med,
utan det viktigaste är så klart att vinna!"


Kommentarer
Postat av: Nelin

Vad härligt med motivation och konkurrens - det är ett så utmärkt sätt att utmana sina gränser. Vi kanske ses på en promenadväg någonstans mellan stockholm och götet!

2010-02-17 @ 00:02:40
URL: http://nelinslchf.blogg.se/
Postat av: Apan trimmar och slimmar med start 105 kg

My lord. Hur ska det gå med alla dessa tävlingsmänniskor i promenadskaran. Jag känner press!

2010-02-18 @ 22:20:05
URL: http://guldgris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0