Skridskor

Alvin har fått ett par små skridskor av kusinerna så i helgen invigde vi dom och det var en riktig hit enligt Alvin.
Halkigt som tusan och vingligt värre men enligt Alvin själv så är han jätteduktig på att åka ;-)


-"Mamma, ja ä jätteduktig på att åka" (var Alvins ord efter första rundan)

Frågar ni mig så vet jag inte om jag håller med om att det var så värst roligt. Kallt som tusan och så får man dessutom lite lätt ont i ryggen av att gå runt med honom på isen. Han ledsnar ju inte i förtsa taget heller utan åker gärna i en timme. Som tur är så har pappa David mycket mer tålamod och ork när det kommer till såna saker. Dom har varit ute och åkt tre dagar på rad nu och fler har jag på känn att det kommer att bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0