tröttmössa

Senaste tiden har jag kännt mig allmänt trött och orkeslös och har längtat efter att få gå och lägga mig om kvällarna. Tyvärr hjälper det ju inte sådär jättemycket mot tröttheten då vi har en liten pojke här hemma som fortfarande vid 2-års ålder tycker det är en bra idé att vakna flera gånger per natt och ropa på mamma eller pappa och det här med sovmorgonar är han ju inte heller direkt världsbäst på.

Igår åkte Alvin till Gällivare för att härja hos mormor och morfar i några dagar så inatt passade jag visst på att sova ordentligt. Har verkligen sett fram emot några härliga nätter med ostörd sömn men var rätt säker på att något skulle ställa till det. När jag väl får sova så brukar jag inte lyckas. De få nätterna Alvin sovit borta tidigare så har jag ju kommit på mig själv med att vakna mitt i natten och inte kunnat somna om eller att vakna redan 6 på morgonen och kännt mig pigg men nu var jag tydligen JÄTTETRÖTT.

Jag somnade redan halv 11 (i sann pensionärsanda) igår..det var typ 2 minuter efter att jag lagt huvudet på kudden...och sen vaknade jag inte förrän halv 10 imorse. Det mina vänner betyder 11 timmars härligt ostörd sammanhängande sömn. Gör om det om ni kan! :-D


Kommentarer
Postat av: Soppa

Nej nej Nej den vill inte flytta tänk på stackars Rox som måste ha den nästa vinter :-D



Vi lovar att du kan få se den live nästa vinter :-P

2010-02-27 @ 17:28:57
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag klev också upp halv tio imorse:)

... men det var för att D tyckte synd om mig då lilla H levt djävul mest hela natten;P

Så han kom alltså hem vid 03.30 och jag vet inte ens när han klev upp! Men så går det då man får äta ute flera dagar i veckan;)



Åhh vad fint de kommer matcha varandra nästa vinter då i sina snygga overaller!:)

2010-02-27 @ 21:00:27
URL: http://thedream.blogg.se/
Postat av: Apan trimmar och slimmar med start 105 kg

Vad skönt att få sova ut Lisa. Jag är också trött. Undrar om årstiden tagit ut sin rätt?



Jag har också haft det tungt med stegen. Vet precis hur du känner. Men vi får traska på. Kram!

2010-03-02 @ 13:39:11
URL: http://guldgris.wordpress.com
Postat av: Stina

Vad underbart att du fått sova ut! :)

2010-03-03 @ 14:14:10
URL: http://zon8.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0