snöstorm

Shit vad det stormar här idag. Var knappt så att vi höll på att ta oss till dagis.
Men dit kom vi till slut efter att jag kämpat mig riktigt varm och svettig. Kanske precis vad jag behövde efter att inte ha kunnat träna på tre dagar nu. Bootcampen ikväll blir det inte heller något av eftersom David fortfarande är i Stockholm.

Ytterdörren gick knappt att få upp imorse eftersom det låg massvis med packad snö utanför men med lite envishet och en massa kämpande så lyckades jag till slut ta mig ut. Sen var det stora drivor längs hela gågbanan till dagis så jag fick typ bära vagnen hela vägen. Men nu är i alla fall Alvin levererad till dagis och jag ska hoppa in i duschen för att sen ge mit ut i kaoset igen och försöka skotta fram bilen. Innan jag insåg HUR mycket det faktiskt stormar ute så lovade jag att skjutsa Sofia och kidsen till BVC men nu efter min lilla tur utomhus så börjar jag bli lite orolig att bilen ska sitta fast i snön.


Kommentarer
Postat av: Stina

Här blåser det också storm. "Tur i oturen" är jag hemma sjuk, så jag slapp köra in till stan i ovädret i alla fall. Hoppas att du får fram bilen och att ni tar er till BVC.



Stackars liten, som inte ville bara mitt i natten ;)

2010-01-27 @ 10:10:07
URL: http://zon8.blogspot.com
Postat av: Stina

Bada* skulle det självklart vara!! :)

2010-01-27 @ 10:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0