lövskär

Just nu känns det som att jag inte gör annat än jobbar. Har nu snart avklarat min 5:e dag på rad och har några dagar kvar innan det blir några dagars ledigt. Så idag när jag hade några timmars ledigt på förmiddagen innan det var dags för jobb kände jag att jag behövde lite semesterfeeling så vi åkte ut till lövskär och spanade på båtar, badade fötterna och lyssnade på vågorna. Hur mysigt som helst och det var nästan så att jag önskade mig en egen båt, eller åtminstone möjligheten att få låna en båt då och då.


Massivs med båtar på rad och Alvin var hur nöjd som helst


lite läskigt var det dock att gå på bryggan till en början så Alvin upplyste oss gång på gång om att man var tvungen att gå försiktigt och att man inte fick ramla ner.

att kasta stenar i vattner är tydligen hur skoj som helst och kan roa en liten Alvin nästan hur länge som helst

 

lite småkallt i vattnet men vad gör man inte för lite semesterfeeling :-)


Kommentarer
Postat av: Stina

Vilken härlig dag det verkar ha varit! Vi ska åka ner till Rörbäck nästa vecka, och då får vi också lite havskänsla. Kanske tar någon tur in till Luleå. Kommer ni vara hemma?



Kram!

2010-07-19 @ 21:49:00
URL: http://zon8.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0