Fullt logiskt

Det här med ultraljud är lustiga saker.
Har tid i eftermiddag och nu har jag fått för mig att jag säkert inte ens är gravid.
Mitt största bekymmer är alltså inte att något skulle kunna vara fel utan att jag kanske bara inbillat mig hela graviditeten. Fullt logiskt.

Saker som talar för att jag kanske egentligen inte behöver bekymra mig för just den saken
- Ingen mens sen början av året
- Ett plus på graviditetstestet
- Konstant illamående och dagliga kräkningar senaste typ 4 månaderna
- En klart stor mage
- Små rörelser i magen

Men i min hjärna så skulle det lika gärna kunna bero på något annat
Jag kanske helt enkelt gått och blivit tjock på senare tid. Vågen går visserligen neråt men jag kanske helt enkelt alltid haft sån här mage. Bara det att jag tidigare gömt den under en stor tröja. (sen att jeansen inte går att stänga längre struntar tydligen min hjärna i).

Och små rörelser kan ju alltid vara tarmarna som spökar lite och illamående har jag varit så länge nu så det känns nästan som ett normalt tillstånd. Jag kanske helt enkelt bara är dömd att må så resten av livet.

Och mensen vet ju alla att den kan krångla av många olika orsaker (inte för att den någonsin gjort det för mig tidigare men i alla fall) och det där plusset kan jag ju lätt ha läst av fel.

Så ja jag är helt övertygad om att det enda dom kommer säga åt mig på ultraljudet idag är att sluta äta så mycket glass och godis.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag tror också att du inbillat dig allt! ;) Hahahahahaha... :P (not)

2010-06-22 @ 12:42:18
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Meeen kuul! Hur gick det? Några procent?

Och var det någon bebis?;)

2010-06-22 @ 19:04:26
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0