soffpotatis

Jag börjar bli galet less på att agera soffpotatis nu. Innan graviditeten hade jag just börjat komma igång med träningen men sen slog illamåendet from hell till och allt vad motion heter blev otänkbart. När illamåendet sen släppte så slog foglossningen till istället. Lite promenerande var det enda jag lyckades få till under hela sommaren och sista månaden som gravid var det knappt tal om ens promenader. Så jag har verkligen sett fram emot att få ta tag i motionerandet efter förlossningen.

Nu är Helge här men jag är lika mycket soffpotatis som innan. Foglossningen har inte släppt så gruppträning på Helex är inte ens att tänka på än och promenader måste tyvärr också vänta lite eftersom jag skadat foten. Simning hade varit perfekt just nu både med tanke på foten och foglossningen men det går ju inte än på flera veckor det heller så jag får nog snällt sitta kvar här i soffan ytterligare ett tag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0