1/4 del kvar

jag har varit riktigt usel på att uppdatera om min graviditet här på bloggen. Överlag har jag varit riktigt dålig på att hänga med när det kommer till den här graviditeten. Igår gick jag in på familjeliv och använde deras verktyg för att räkna ut vilken vecka jag är i och tydligen har jag nu kommit in i vecka 29 vilket alltså betyder att det bara är en fjärdedel kvar. Trots att jag mått allt annat än bra så har tiden sprungit iväg på ett helt annat sätt den här gången...mycket är nog tack vare att jag redan har ett litet bus här hemma.

Jag har inte lyckats ta mig till barnmorskan än (senast jag var där var på inskrivningen i typ mars) så jag har ingen aning om alla värden är bra, vad hjärtljuden ligger på eller något annat sånt man kan få reda på på MVC. Jag hade dock en tid inbokad förra veckan men då var såklart barnmorskan sjuk just den dagen så nu får jag göra ett nytt försök i nästa vecka.

Illamåendet har i alla fall blivit mycket bättre. Även om det inte försvunnit helt än. Tyvärr har jag märkt en försämring igen de senaste dagarna. Men överlag håller sig illamåendet till morgnarna nu så det känns helt klart överkomligt. Förutom det har jag åkt på rejäl foglossning och nu sista dagarna har jag insett att jag blir riktigt yr när jag står upp stilla en lite längre stund, speciellt när det är varmt.


Kommentarer
Postat av: Petra

Oj, inget besök hos BM sedan inskrivningen? Men som sagt, man är nog lite coolare andra gången och känner inte att man behöver vara där lika frekvent men att kolla värdena är kanske bra? Fin mage!

kram

2010-09-01 @ 22:40:58
URL: http://septemberflikkan.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Ja du ska som alltid vara värst!;D

Jag kommer ihåg att bm blev smått hispig ibland då hon insåg att jag missat både 2 och 4 olika veckobesök... men jag var ju iaf där NÅGONGÅNG!



Fin mage. Snart är det ju nästan dags!:)

2010-09-02 @ 13:30:39
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0