dagen idag

Lisa - Förkyld som tusan har jag suttit instängd på jobbet mest hela dagen. Fick mig även en rejäl utskällning från en kund. Tydligen är jag rätt värdelös som person och borde absolut inte ha det jobbet jag har. Kunden ville veta mitt namn och krävde att få prata med min chef och tydligen var det även helt värdelöst att min chef inte jobbar helg. Rätt dålig stil av företaget tydligen.

Alvin - Blev hämtad av Fredrik och co imorse och har busat med dom fram till 18 ikväll. Dom har hunnit med en tur till stan där Fredrik såklart passade på att shoppa en ny gul fotbollströja åt Alvin så nu lär vi få fightas rejält när vi vill att han ska ha något annat på sig och när den tröjan behöver åka tvättmaskin. Alvin är galet nöjd, mamman lite mindre nöjd ;-) Sen har dom varit på badhuskalas och badat, ätit glass och bara haft det allmänt skoj

David - Hade som plan för dagen att hänga med Alvin och ta en tur förbi Hertsöns badhus med honom men eftersom Fredrik lånade Alvin så fick han istället roa sig med att träna, städa och jobba :-D

Kommentarer
Postat av: Petra

Din dag låter lite tristare än grabbarnas. Krya på dig!



kram

2010-09-04 @ 21:49:55
URL: http://septemberflikkan.blogspot.com/
Postat av: Stina

Visst är det härligt att vara förkyld? Foglossningar har jag också stiftat nära bekantskap med nu och skulle väldigt gärna se att de inte ville vara så närgångna med mig... lutar nog åt tidigare sjukskrivning än jag hade planerat att gå hem från jobbet egentligen.



Åkpåsen du hittat är ju otroligt snygg! Kostar säkert därefter också? Du har börjat få dig en rejäl bula på magen nu :)



2010-09-05 @ 19:35:21
URL: http://zon8.blogspot.com
Postat av: Sofia

Stan imorgon låter perfekt! Jag BEHÖVER gipsexpanders bl.a och VILL kolla kläder;D

2010-09-07 @ 12:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0