Ngn som är avundsjuk?

Helge åt 22 igår och jag somnade 23.
Alvin ropade redan 00 och ville komma över och sova med mig
00.15 ville Helge ha mat och jag somnade väl om vid 01 efter det.
02.15 ville Helge ha mat igen. Jag somnade väl vid 03.
05.20 ville Helge återigen ha mat och sen var det visst morgon i hans värld

Så nu sitter jag uppe med en pigg Helge och lagom till att han blir trött igen och vill sova så kommer storebror ha vaknat för dagen så jag får nog inse att jag sovit färdigt för inatt.
Någon som är avundsjuk?


mina små nattstrulande skitungar ;-)

Och David är såååå skyldig mig ett gäng med sovtimmar för han har nog sovit himla gott hela natten utan att ha behövt bli störd en endaste liten gång. (Kom han isäng galet sent så får han skylla sig själv) ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Öhhh... Nope! Faktiskt inte!;-)

2011-02-20 @ 09:21:52
Postat av: Petra

Inte ett dugg avundsjuk faktiskt. Här var det igår host och slemkräkskalas av den lilla. Sega förkylningar när de är så där små. Hoppas att du får sova inatt, det är David skyldig dig tycker jag.



kram

2011-02-20 @ 12:50:20
URL: http://septemberflikkan.blogspot.com/
Postat av: Sofia

http://jennyshus.webblogg.se/2011/february/pysseldiy-gratis-ugglemobiler-att-ladda-he.html



Något till Alvin och Helges blivande ugglerum kanske:)

2011-02-20 @ 18:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0