Dagens fynd

Har spanat på två kuddar på Hemtex länge. Snygga randiga kuddar som skulle passa perfekt hemma hos oss men 200 kr/styck kändes aningens mycket med tanke på hur mycket pengar som redan rullat på inredning sen vi köpte huset. Har till och med varit in i butiken massvis med gånger bara för att klämma lite på dom och ta mig en funderar över hur gärna jag vill ha dom och varje gång har jag kommit ut ur butiken utan dom.





Idag när jag var på stan gick jag som vanligt in på hemtex för att klämma lite på mina kuddar och insåg att dom var på rea. Jag kikade på den röda lappen och tänkte att det måste vara fel så jag tog nästa kudden och kikade på den lappen också och såg samma summa där så jag plockade upp en tredje kudde och kikade även på den lappen. Det stod (hör och häpna ;-) ) samma på alla lappar.

Så istället för 200 kr/styck kostade dom nu fina 69 kr/st. NICE!

Och ja jag vet att det har varit helt dött på bloggen senaste veckorna men vi har varit iväg på semester. Mer om det kommer dock någon annan dag när jag har mer tid...alltså typ när davids semester är slut :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0