Lördag hela veckan

Fy tusan vad skönt det har varit med långhelg. Fredagsfeeling redan på onsdag som vi firade med grillkväll tillsammans med Fredrik och co. Sen följde inte mindre än fyra lördagar på det. Tänk om varje vecka bestod av fyra lördagar - det hade varit riktigt riktigt nice.

Jag har hunnit med en IKEA-tur, massa lekparkshäng, grillkvällar, miljögårdsfika, tacobjudning, nationaldagsfirande på Hägnan, en trip till Piteå äventyrsbad och barnkalas på Leos. Vädret har varit riktigt fint de flesta dagarna och barnen har varit på strålande humör. Och för att göra det hela ändå bättre så har Helge passat på att bjuda på helt okej nätter. Så här hade jag gärna haft det för jämnan.






Nu längtar jag massvis efter att Davids semester ska börja. Sex härliga veckor med enbart lördagar. Så nu får Juli gärna skynda sig hit.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men åh så fiffigt!!

Här ska inhandlas insektsnät helt klart.

Tusen tack för det tipset!:D

2011-06-08 @ 22:20:36
URL: http://maryworld.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahaha, ja men jag hörde! Han hade tydligen varit under en gång tidigare i veckan då han följde efter en boll som rullat under grinden. Väldigt lik storebror som kröp under staketet på Ängen X antal gånger... Fast Hilding är långt ifrån lika snabb sen som tur är;)

2011-06-15 @ 06:02:23
URL: http://thedream.blogg.se/
Postat av: Livia

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-12 @ 22:44:47
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0