Dagens citat

Alvin leker "gissa djuret" med mig. Det går ut på att han ska ge mig ledtrådar om ett djur och jag ska gissa vad det kan vara för något han beskriver.

Alvin: Den är jätteduktig på att höra och att lukta
Lisa: Hmmm..kanske en hund
Alvin: Näe det är fel
Lisa: Men kan du ge mig någon mer ledtråd?
Alvin: Den har horn
Lisa: Hmmm...*funderar så det knakar*
Alvin: och så bor den i Telia

Hahaha

Djuret var en noshörning och det var visst Kenya han syftade på :-D


Vår stora älskling som just nu har fastnat för programmet gissfulla grodan (eller gåtfulla grodan om den heter på riktigt) på SVTplay. Så nu leker vi gissningsleken om djur massor med gånger per dag

Kommentarer
Postat av: David

Telia hade jag klarat det pratade vi om igår kväll. Utöver gåtfulla grodan så tror jag Mini myror också bidrar, därifrån kom Telia.

2011-05-27 @ 10:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0