Gråa hår

Om jag inte hade gråa hår innan så kämpar Helge på bra för att ge mig såna, dussintals såna.

Senaste nytt på klättringsfronten är att köra lära-gå-vagnen fram till soffan och sen ställa sig på den för att klättra upp på soffan. Själva klättringen går stabilt och bra men väl uppe har han absolut inget soffvett. Han sätter sig gärna en millimeter innanför soffkanten (eller utanför), hänger över ryggstödet och kryper längs hela soffan i full fart med ena benet halvt nedanför kanten.
Gråa hår och hjärtattacker för mig med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha! Du får alltså "bli blondin" som Daniel!;)

Jag tyckte spisklättringen på fb också såg lätt intressant ut och väldigt mycket barn-o-vänlig.



Och inse att det säkert kan komma att hålla i sig ett bra tag för lillebror, här är det nästan Oskar som ger mig mest gråa hår!

2011-09-30 @ 18:28:18
URL: http://fiasan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0