önskelista

det påstås att jag visst fyller år om inte allt för länge. ett sånt där jämnt fint tal så då behövs det tydligen en önskelista. Just nu finns det massor jag vill ha så det var inte allt för svårt att knåpa ihop en sådan.

Är för tillfället väldigt förtjust i inredning och smycken som går i ljusa härliga färger som ljust rosa, vitt, ljust turkost, silver osv..


ett axplock av saker jag gärna skulle ha i min ägo (eller andra saker som går i samma stil)

Rice Italian tableware
eller Mateus
ungefär vad som helst för porslin i ljusa färger. Typ stor salladsskål, stor pajform, ungsform i alla storlekar, karaff osv..

Eller egentligen vilket porslin som helst i ljusa våriga färger för snygg dukning :-D

-----------------------------------------------
iitalla marimekkoskålar
samma gäller här med färger, rosa, vit, turkos, grå

------------------------------------------------

nikon coolpix
rosa ;-)
-----------------------------------------------

Rörstrand - Mademoiselle Oiseau
muggar, assietter och kakfat

----------------------------------------------

presentkort hos frisör

---------------------------------------------

smycken (örhängen och armband)
från tex Våga, humanity, pandora, snö of sweden eller pilgrim
även här gärna i vitt, ljust rosa, silver

-------------------------------------------

Presentkort ikea
så att jag kan köpa ett stort vitt bjursta matbord

---------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: J

Dags att uppdatera?;)

2012-07-02 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0