Härliga Helg

Hela långhelgen höll sommaren i sig (och det gör den fortfarande)
Jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad vi pysslade med hela helgen mer än att vi bodde utomhus så jag tänkte nöja mig med att bjuda på några bilder.


Alvin önskar sig en egen sandlåda på uteplatsen. A ringde morfar idag och frågade om inte han kan bygga en sandlåta åt Alvin ;-)


Årets första utomhusdopp hanns också med


En kvällstur till shell hann vi också med. Vi tog våra cyklar och packade in Alvin i cykelkärran och trampade iväg för att inhandla lite glass och kaffe.


Alvin har även hängt en hel del i lekparken som lägligt nog ligger granne med vår uteplats. Ett par nya kompisar har han också hunnit skaffa sig där. Många gånger kan jag tänka att det vore nice med ett hus men just såna här gånger känns det jättesmidigt med lägenhetsområde. Massvis med barn att leka med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0