Juli

Semster, semester semester! Juli härliga månad.


Vi har haft ett par riktigt riktigt härliga dagar nu. Den här veckan trodde jag skulle bli lite småtung med en Alvin som fått sommarlov från dagis och en David som behövde jobba en hel del och dessutom hade afterwork med jobbet men så dök mina föräldrar upp här i tisdags. Hur skönt som helst och inte har det varit sämre av att vädret varit galet bra. De flesta dagarna har jag och kidsen hängt vid aronsbadet med Fredrik medan mina föräldrar varit hemma hos oss och påtat med trädgården.

Nu har David fått semester och kommer att vara hemma med oss i 6 härliga veckor. Vi börjar med en vecka hemma för lite målning, tapetsering och annat småfix och sen blir det stockholm, skara, kolmården och lite mera stockholm och så lite slappande här i Luleå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0