paket

Idag dök det upp en avi med posten.
Det stod att mitt paket som jag beställt från favoritsaker.se hade kommit till coop.
Öh...men jag har väl inte beställt något. Eller?
Visst jag är lite förvirrad nu för tiden och visst händer det ju att jag handlar från nätet då och då
men nu var jag rätt övertygad om att jag faktiskt inte beställt något.

David och Alvin var och hämtade ut paketet åt mig och det var fyllt med finfina saker.



Jag fyller visst år snart :-D

Stort tack för de superfina burkarna!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Supersnygga!

Jag vill också fylla år och vara du nu... eller vänta lite, det vill jag faktiskt inte alls!;P



Men jättefina burkar:)

2010-04-29 @ 16:07:42
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0