Dags att köpa hem Gevalia

Min käre mor ringde i morse när jag och Alvin satt i godan ro och pillade i oss lite frukost.

Mamma N: Vad har ni för väder idag?
Lisa: Bra fråga..jag har knappt tittat ut...rätt kallt trot jag
Mamma N: Snöar det?
Lisa: Nej men lite mulet
Mamma N: Är det helt grått?
Lisa: Nja..inte vet jag. *börjar bli mycket fundersam över alla skumma frågor*
mamma N: Vad ska ni göra i helgen?
Lisa: Inte så värst mycket
Mamma N: Bra för vi tänkte komma om några timmar
Lisa: :-0

Dags att städa med andra ord :-D För trots att städdjävulen fick sina klor i mig i början på veckan så släppte den taget rätt snabbt igen och ett hem som innehåller småbarn blir rätt snabbt stökigt igen.

Nåja nu är det så att jag ska iväg med Sofia för lite barnfritt fika och shopping på stan. Daniel ska få den stora äran att vara med alla tre småttingar. En nollåring, en ettåring och en tvååring...jag önskar honom all lycka  till :-D

Som ni alla ser så sitter jag ju absolut inte här och skriver blogginlägg nu när jag har tusen saker kvar att göra innan jag ska bege mig mot Sofia...typ städa, komma ur pyjamasen, packa lite grejer åt A och bortsta tänder och allt sånt.

Så kära mor och far när man kommer med så kort varsel så får man faktiskt stå ut med både lite skint i hörnen och massa skit mitt på golvet :-D Så det så!

Kommentarer
Postat av: Sofia

En nollåring, haha! Så ska jag börja säga:)

2010-02-05 @ 18:51:04
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0